miercuri, 13 martie 2013

Matusica, cu cardul la atac!

haine-copii-de-firmaÎn mai voi fi din nou mătușică. Verișoara mea va împlini o vârstă rotunjoară și va aduce pe lume o mogâldeață. Știm deja că e o fetiță, deci va fi o mogâldeață roz, albă, lila, mov, roșu, violet, și alte câte și mai câte nuanțe potrivite sexului frumos. Primul instinct a fost să mă duc în mall să văd ce ofertă este. Mi-a cam picat fața când am văzut ce prețuri au .

Pe urmă, m-am gândit că am ceva cunoștințe în Marea Britanie și mai am habar de ceva mărci bune de acolo. La ei, reducerile sunt pe bune, nu doar de ochii lumii. Așa că, prima dată m-am tot uitat la oferta feluritelor magazine online: Amazon, Argos, George, Sports Direct, Mothercare, Matalan, Gap, Zara, Next și multe altele.

Matusica, cu cardul la atac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu