sâmbătă, 11 decembrie 2010

Cadouri pentru mama

M-am decis sa-i cumpar mamei un cadou. Intradevar, i-am oferit de Craciun, de ziua ei cat si cu alte ocazii speciale, insa acum m-am hotarat sa ii cumpar un obiect care sa o inveseleasca si care totodata sa ii aminteasca de mine si de poznele facute in copilarie.

Am sa aleg cu singuranta din categoria de cadouri haioase un cadou colorat si nostim, poate un set de linguri din lemn pentru mancat, lucrate manual, pictate in fel si fel de chipuri special pentru a –i recomanda sa le foloseasca cand are musafiri dintre cei mai pretentiosi.

Va dati seama ce fata ar face mama sa vada ca la masa frumos si elegant dichisita, avand in jur musafirii ei, la fel de eleganti, care tin in mana tacamuri din lemn colorate si pictate cu zeci de modele.

O alta varianta care mi-ar putea fi de ajutor ar putea fi o pereche de papuci de casa, dintr-aceia plusati, foarte voluminosi, cu diferite capete de animalite vesele. Pentru ea as alege o pereche de papuci de casa cu Alba ca Zapada, pentru a-i purta in casa. Pur si simplu m-as tavali pe jos de ras vazand-o pasind prin casa in acei papuci mari si hazlii cu Alba ca Zapada.

Cu siguranta nu as renunta la unul dintre aceste cadouri haioase pentru ca doresc sa-i ofer un obiect care sa dea nastere la un zambet pe fata ei si care sa ma apropie mai mult de sufletul ei. Pot in primul rand sa spun despre ea ca este o femeie minunata, unica care a trecut prin multe greutati in viata si care merita din partea mea toata atentia si multumire. In decursul timpului i-am oferit fel si fel de cadouri insa uneori este bine venit si un cadou haios care sa-i inveseleasca ziua.


View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu