joi, 2 decembrie 2010

Vacanta, cadouri

In sfarsit am reusit sa plec  in concediul mult visat. E un loc plin de soare, oameni veseli, si cel mai placut, cu magazine cu cadouri pentru femei. Ziua voi face plaja iar dupaamiezile pana spre seara voi face shopping. Voi lua daruri si cadouri pentru femei pentru acasa.E o alee plina de magazine pe care le voi colinda pe rand , iar astazi voi intra in cele cu haine si cu valuri de  materiale . Acestea sunt frumoase si diferite si chiar au preturi dintre cele mai rezonabile. Apoi in cele cu bijuterii care imi plac cel mai mult cu cerceii, bratari, inele, si cel mai imprortant, se negociaza preturile si tocmai de aceea de acolo voi alege unele dintre cadouri pentru femei.

Ma gandesc sa iau Alinei un inel cu safir pentru ca si-a dorit dintotdeaua si pentru ca niciodata nu a avut parte de un astfel de cadou acum este momentul cel mai oportun. Ioana,  verisoara mea, va primi cu siguranta o gentuta impletita, lucrata manual de catre femeile de aici. Este un adevarat obicei sa porti accesorii viu colorate, iar in cazul de fata, ea va avea o geantuta multicolora care se va asorta la nenumarate tinute.Daca te apuci sa colinzi magazinele de suvenirui uiti de toate , chiar si de tine,asa cum am patit si eu. Dupa atatea zile de privit prin magazine, zile in care am cumparat cadouri pentru femei, a venit si ziua sa ma intorc acasa la cei dragi. Imi va fi foarte greu sa revin la vechile obiceiuri si sa nu mai fac cumaraturi.


View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu